Breaking News
Loading...
الخميس، 29 أغسطس 2013

اغنية انا خايف تامر حسني الالبوم الجديد2013

3:41 ص
اغنية انا خايف تامر حسني الالبوم الجديد2013 | كلمات اغنية تامر حسني الجديدة انا خايف اموت وحيد | كلمات اغنية انا خايف
تحميل اغنية تامر حسني انا خايف
المنوعات والصور



انا نفسى من زمان احس بالامان
ولاقى حبيب احبه يشاركنى وحدتي
من عيني يفهم اية كل اللى بحس بيه
ويعيش العمر جمبى ولنفسى يحبني

انا خايف اموت وحيد من غير مالاقى حبيب
احساس الحب عمري ماحسش قلبى بيه
انا خايف يجي حد معرفش احبه بجد
ناسى الاحساس وخايف لو جالى هقوله اية

ياقلبى هنعمل اية في اللى احنا وصلنا ليه
دا العمر فات وعدى ولسة لوحدنا
بنقابل ناس كتير ونعاشر ناس كتير
وفي كل مره نرجع انا وانت لوحدن
                                 
انا خايف اموت وحيد من غير مالاقى حبيب
احساس الحب عمري ماحسش قلبى بيه
انا خايف يجي حد معرفش احبه بجد
وان جالى وقالى بحبك مش عارف اقوله اية

كلمات البحث 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 كلمات اغنية تامر حسني الاغنية الجميلة التي كسرت الدنيا اغنية انا خايف اموت وحيد كلمات اغنية تامر حسني 2013 انا خايف

0 التعليقات:

إرسال تعليق

 
Toggle Footer